dinsdag 3 juni 2008

Verdammt noch mal

In case you are wondering what the hell I'm doing writing an entry while I should be in Berlin, well, it seems like faith doesn't particularly like me, as our trip got cancelled last minute. If there is such a thing as bad karma I must have done something horribly wrong in a past life. But it is how it is. Eventhough I'm disappointed and a bit mad there's really no point in making a big drama out of things I had no control over in the first place.
Instead I will just continue my blog from now on, at least that will keep me occupied for the time being. So please check back later today for a new post!

4 opmerkingen:

Lou zei

Jeetje, wat ronduit kut! Ik hoop dat je je ondanks de tegenvaller weer stukken beter voelt. Stiekem ben ik ook wel blij dat je weer gaat bloggen, maar heel vervelend van de manier waarop!
Hoop dat je het snel goed kan maken met op z'n minst een weekeindje weg!

Kimberley Brandsma zei

Hé, wat balen zeg! Maarja, je hebt gelijk! Je kunt je er beter maar niet TE druk om maken. Zoals je zegt: het is hoe het is. Er komen vast nog veel meer tripjes.;) Maar ik vind het verder leuk dat je terug bent, ondanks het geannuleerde tripje.:)

Anoniem zei

Wat lijkt mij dat balen zeg! Je tripje naar (ik meen) Kopenhagen ging ook al niet door. Maar ik ben blij dat je weer gaat bloggen! :D

Anoniem zei

oh man,das ist echt schade.berlin hätte dir bestimmt gefallen...
hoffentlich klappt es irgendwann!ich wünsche es dir aufjedenfall ;)